maandag 31 januari 2011

Firework Manager

Ik weet het, de updates laten iedere keer een tijdje op zich wachten. Dit is echter zeker niet omdat ik er niet aan werk. De weekenden heb ik het vaak druk met andere dingen, maar toch wordt er zeker hard aan gewerkt. Ook deze update ben ik dan blij weer veel voortgang te kunnen melden.

Firework Manager heeft dankzij maanu40 nu 3 mooie achtergronden voor bij het launchen en één daarvan is toegevoegd aan het Main Menu scherm als achtergrond. Over hoe zichtbaar de achtergronden gaan worden (het vuurwerk is natuurlijk het belangrijkst) ben ik nog aan het nadenken.
Ook heb ik een beginnetje gemaakt aan de Shop, die naar mijn mening tot nu toe er al best aardig uit ziet, is de basis van 'Next Event' af (dwz de frame en afbeelding ed.). Het Carriere overzicht scherm is ook al in de maak en daarin kun je nu al je avatar en je Rank (in sterren) zien.

Als grootste trots kan ik mededelen dat de eerste vuurwerkshow gelanceerd is en je jouw zelfgemaakte vuurwerkshow op kunt slaan. Het moet allemaal nog geperfectioneerd worden, maar je kunt dus al grotendeels de eerste missie uitvoeren.

Overzicht:
- Je kunt nu dus een Carreer aanmaken en daarop verder spelen
- Met de aangemaakte Carreer de tutorial volgen om te leren hoe je shows maakt
- Het Carreer overzicht scherm bezoeken en (tot nu toe erg beperkte) profiel informatie zien
- De Shop bezoeken (die nog verre van af is) om de eerste 2 detonators te zien
- De eerste missie starten en deze maken in het Create Show scherm
- Je eerste show opslaan en launchen

Te Doen (alleen komende week verwachte progressie):
- Positie Shell racks kunnen aanpassen, meerdere kunnen toevoegen en opgeslagen worden bij je show
- Shop afmaken en ook echt dingen kunnen kopen (inclusief vuurwerk)
- Extra's bij je show (zoals waardering, bezoekers etc.)
- Meer carriere informatie bij Carreer overzicht
- etc.


En dan zoals aangekondigd een primeur screenshot van het menu:



Er zullen nog meer screens volgen, maar ik durf nog niet te zeggen wanneer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten