dinsdag 25 januari 2011

Progress gaat, maar traag.

Mijn SE week is dan eindelijk voorbij dus kan ik me weer meer focussen op Firework Manager. Er zit progressie in het spel, maar het gaat wel traag. Ik heb op het NGMC aanvraag gedaan voor achtergronden voor de vuurwerkshows, hopen dat daar wat moois uitkomt, want het zou de game echt de finishing touch geven! Ook hoop ik dat ik iemand kan vinden die de vuurwerkpotten en de shellrack kunnen spriten, maar eerst maar eens geduldig wachten op de achtergronden.

De tutorial mode is helemaal af. In de tut leert het programma je om te gaan met onder andere de tijdbalk en het toevoegen van vuurwerk. Het hele systeem voor het maken van de vuurwerkshows is dus, op de 'overview' box na, af. Nu bezig met de eerste missie, de eerste pot en het launchen van de shows te regelen.

Ik houd jullie op de hoogte, screens zullen spoedig volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten