woensdag 12 januari 2011

Progress Firework Manager

Vandaag volop opzoek geweest naar extra resources (haar, kleding, ogen etc.) voor de avatars. Nu eindelijk flinke verzameling zodat je een ruime keuze hebt als je een account aanmaakt. Ook ben ik zelf maar overgegaan tot het maken van potten waar het vuurwerk straks uit moet komen. Dit heeft alles te maken met dat ik eruit ben  over hoe ik het opzetten van de shows aan ga pakken.

Ook heb ik vandaag nog een nieuwe pijl toegevoegd. Zit nu op 4 pijlen en hoop toch wel een pijl of 25 te hebben straks voor de echte versie. Beta is nog niet in zicht gezien je nog geen shows kunt maken. Begin van de verhaallijn zit er nu ook helemaal in.

Vanaf morgen tot eind volgende week zit ik echter in een schoolexamen week, dus werken aan het spel zal dan een stuk minder gaan. Je kunt altijd hier kijken voor het laatste nieuws over de spellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten